Her sidder en Flash fil, hent playeren her:

Get macromedia Flash Player

Vinderup Realskole

10. klasse med hjerte og hjerne

10. klasse på Vinderup Realskole giver dig et år til at skabe overblik over din fremtid.
Vi sætter faglighed og fællesskab i højsædet og guider hver enkelt elev videre til de rette
udfordringer og den rigtige uddannelse.

Fællesskab

På Vinderup Realskole er vi interesserede i at gøre 10. klasse til et skoleår, der byder på mere end et højt fagligt niveau.
Vi lægger stor vægt på fællesskab, og forsøger at skabe fælles oplevelser og fælles ansvar blandt vores elever.

Hver uge har begge 10. klasser to fællestimer, hvor vi for eksempel kan høre foredrag, ­debattere en aktuel og relevant episode fra hverdagen eller udføre praktiske opgaver.
Vores ambition er at lære eleverne ansvar og fællesskab. Lære, at fællesskab er noget alle yder til, men til gengæld giver fællesskab også meget igen, når man deltager aktivt i det.

Kantine

Mennesker tænker bedst på velnæret mave. Derfor er der i skolens kantine hver dag et stort udbud af ernæringsrigtig og lækker frokost. Frokosten kan købes til fornuftige priser, mens der er gratis morgenmad mellem 7.45 og 9.00 til dig, som ikke nåede at spise hjemmefra.

– Det er godt at gå i 10. klasse, fordi vi får mere ansvar og bliver godt forberedt på de ungdomsuddannelser, vi skal på bagefter.

Anne Kjærhauge Christensen,
10G, 2008/2009

Her sidder en Flash fil, hent playeren her:

Get macromedia Flash Player

Vinderup Realskole · Sevelvej 42 · 7830 Vinderup · Tlf. 97 44 15 80 · E-mail: vr@vinderup-realskole.dk · www.vinderup-realskole.dk